Rozvrh 2007/2008
Komentáře
Přehled komentářů
myslím,že už se před začátkem letního semestru rozhodovalo o tom,že skupiny budou zachovaný,tak nevím proč by se mělo znova hlasovat!!! Přijde mi to trapný to pořád řešit!
re jája:
(anonym 2, 25. 7. 2007 0:05)Jájo, plně s tebou souhlasím, je to fakt nejlepší řešení. Stejně se nikdy nezavděčíš všem ;-)
re jája:
(Saša, 25. 7. 2007 0:04)a zapisováním do stagu jsme neměli vyhovět studijnímu, ale studijní nám...ale to už je asi detail :-D
re jája
(anonym, 25. 7. 2007 0:02)
Mila Jajo,
je pekne, ze jste si to vzali do vlastnich rukou, ale nemelo by se koukat spise na vetsinu. Je to od vas celkem sobecke. At vsichni hlasuji a uvidi se.
rozvrh fvl
(Jája, 25. 7. 2007 0:01)
Ahoj všichni,
protože si nejsem jistá, že se ke všem doneslo to, na čem jsme se my zástupci skupin domluvili, radši Vám to vše ujasním, aby jste zbytečně nezmatkovali!!!
Takže Richard, to vzal zase do svých rukou, což je myslím dobře a rozhodli jsme se, že rozvrh se bude dělat zase po skupinách díky jednotlivým zástupcům...
Richard pojede na studijní začátkem srpna, dořeší detajly a pak se VŠEM ZÁSTUPCŮM ozve, takže s tím předběžně počítejte!!!
Na konci srpna, se zase jako vždy všichni zástupci sejdeme, vymyslíme rozvrh a pak to společně natlučeme do stagwebu.To znamená, že každej zástupce bude potřebovat číslo a heslo od lidí ve skupině a hlavně to znamená, že žádnej jednotlivec se nebude zapisovat sám!!!!!!!!!!!!
Myslím,že to je jediný a rozumný řešení, jak zachovat skupiny a zároven vyhovět studijnímu, které prostě chce vše ve stagu.
Doufám, že se nenajde žádnej hajzl, kterej nám to bude chtít zkurvit tím, že si udělá rozvrh sám8-)
Takže lidičky nezmatkujte,vše bude jako vždy!!teda pokud máte schopnýho zástupce8-)
PS: todle se týká jen FVL
Jinak se mějte všichni moooooooc krásně a užívejte prázdnin
re sparxxx:
(saša, 24. 7. 2007 23:59)Díků dík :-) přesně můj názor...a myslím, že jen proto že je někdo zástupce skupiny neznamená, že bude rozhodovat za celou skupinu...já bych se chtěla zapisovat sama, třeba na některá cvika se domluvím s někým s kým tam chci chodit, ale jinak je to přeci jedno, vždyt se všichni známe, a takhle se poznáme ještě líp...
...
(sparxxx, 24. 7. 2007 23:49)ja nechapu proc se vetsina tak strasne brani individualnimu zapisu...konecne po 3 letech mame tuto sanci, ktera je na jinych skolach uplnou samozrejmosti a my ji odmitneme a udelame to nejslozitejsim zpusobem jak to jen jde....a to uz vubec nemluvim o ochrane osobnich udaju...
vymysleni rozvrhu
(Katka, 24. 7. 2007 19:37)Jeste jedna vec - nevim, jak si predstavujete, ze budou zastupci "vymyslet" rozvrh treba pro 7 skupin. Ja jako jeden ze zastupcu si to teda predstavit neumim. Kdyz uz ma nekdo vymyslet rozvrh, tak by to mohli udelat zase na studijnim - urcite na to maji nejaky program.
1.8.?
(Katka, 24. 7. 2007 19:34)
Prosim vas s tim predzapisem 1.8. je to nejaky blud nebo se uz budeme zapisovat? Nebo se jenom budeme moct podivat, jak jsou cvika naplanovana?
Kdo to vi, at prosim odpovi
re Bára:
(Saša, 21. 7. 2007 13:26)
Já jsem to taky nemyslela vůbec zle...Ten prostor není můj, ale NÁŠ společný, důvod proč tyto stránky vznikly. Vím, že se to řeší už dlouho, ale tyto stránky jsou tady k dispozici ještě dýl, proto jsem napsala, že mně to už nebaví...Když do něčeho investuješ svůj čas a nápady, tak od toho taky čekáš, že to splní svůj účel. A věř mi, že jsem na mailu upozornovala několikrát.
A co se týče rozdělení fakult, asi mně lidi špatně pochopili..Šlo vyloženě JENOM o tu anketu, vím, že se naše fakulty nebudou spojovat, a už vůbec ne ve čtvrtáku, když už se nám začínají lišit i předměty. 3lo jen o to, že obě fakulty ted řeší stejný problém, proto jedna anketa :-) Doufám, že ted už to je srozumitelně napsáno.
A děkuju všem, co mají tu iniciativu se tím vším zabývat. Kdyby bylo u nás v ročníku víc lidí jako třeba Bára, tak by věci šly rychleji, a taky by tyto stránky měly nějaký smysl.
Děkuju za pozornost :-)
Rozvrh
(Bára , 21. 7. 2007 13:10)
No jo tak tebe už to fakt nebaví jo.No omlouvám se,že jsem hned nezareagovala na na tvoji diskuzi na webu a nevyužila tvůj prostor.Řeší se to přes mail už měsíc,tak jsi měla zavelet a všichni bysme se jistě přesunuly:).
Mě zas třeba unavuje když si tam v té diskuzi přečtu ( k tomu po všech informacích nemám co říct ):
Na webu skoly je, ze si 1.8. musi kazdy udelat rozvr v tom predzapisu a pak se to jen potvrdi (teda, jestli jsem to dobre pochopila). Takze, jestli se sejdou zastupci az na konci srpna je to uz k nicemu, ne?
A k FVL/FVHE?
Opravdu si myslíš,že se naše fakulty sloučí? Takže budu chodit s veterináři na cvika a oni s námi? Tak v tom případě opravdu není jediný důvod přemýšlet nebo jakkoliv tvořit rozvrh v rámci fakulty.
Na studijním ( FVHE ) řekli,že rozvrh bude udělaný pro 7 skupin a počet cvik volitelných předmětu podle nahlášených lidí.Takže v těch 7 skupinách je počítáno i s veterináři?
Stránky, které děláš jsou úžasné a obdivuji tě,že na to máš čas nebo prostě už jen proto,že to umíš.
Máš pravdu.Na webu bude diskuze přehlednější,ale jde na ni upozornit i jiným způsobem.
A anketu teda nerozděluj.Bude zajímavé zjistit jestli jsme dvě fakulty individualistů....
Opět nic ve zlém. Jen už se mi o tom nechce ani diskutovat. 1.8. se teda ukáže jak to vymysleli. Bohužel budu mimo ČR,takže pro mě to potom bude celkem překvapení:) B.N.
Re:FVHE/FVL
(Petra, 20. 7. 2007 22:02)Asi jo, asi je zbytečné to resit ted..v srpnu se uvidi, co vymysleli na ustavech.
re:
(Saša, 20. 7. 2007 21:14)A zvlášt to bylo jen proto, ze byly zachovány skupiny...A fvhe měla rozvrhy už hotové...
re:
(Saša, 20. 7. 2007 21:14)No pokud jsem to dobře pochopila, tak jednotlivé ústavy vypíšou cvika a už jenom na nás záůeží kam se napíšem. Myslím že by to bylo hodně komplikované kdyby měli vypsat zvlášt pro oě fakulty. No ale brzo býka honit. Však co, 1.8. se všichni podíváme jak to vyřešili, a potom můžem diskutovat. Anketa je přece jenom obecně, abychom měli přehled...Není to přeci závazné...
Re:FVHE/FVL
(Petra, 20. 7. 2007 21:06)Ja si taky nejsem jista, jestli budou delat cvika zvlast pro obe fakulty a nebo to jednoduse slejou do jednoho..Doted to ale bylo zvlast, tak to snad zachovaji a potom je duvod, proc by se mely obe fakulty domluvit zvlast.
re Bára:
(nasraná studentka fvhe :-D, 20. 7. 2007 20:01)Máš pravdu, naši školu bych s jinýma nesrovnávala, protože to, co se na veterině vidí, to nikde jinde nemá obdoby :-D Na jiných školách je tisíckrát víc lidí a rozhodně nikdo tam neřeší takové s prominutím sračky jako my. Možná pak mají i víc času...:-)
Fvhe/fvl
(Saša, 20. 7. 2007 19:55)Nechápu proč by měla být anketa zvlášt, když se to týka snad obou fakult úplně stejně. Navíc na ty předměty se budeme taky zapisovat společně. Nemám rovnou udělat zvlášt stránky pro fvhe a fvl at si udělá svoje? Protože už mně to fakt přestává bavit...
re:
(Bára Němcová, 20. 7. 2007 19:49)
Ahoj už mě to s tím rozvrhem trochu začíná unavovat….hlasuji pro možnost rozvrhu přes zástupce,ale zapisovaný individuálně.
Individuální zápis je sice krásná myšlenka.Poznám nové lidi,kamarády a s ostatními se uvidím po škole.Myslím,že se tak zhruba všichni už v ročníku známe. Skupina (aspoň pro mě ) nejsou jen kamarádi,ale i určitá podpora.Známe se tři roky…už o sobě něco víme…atd.Teď to vypadá jako kdybych byla jen minimálně přizpůsobivá okolí,ale prostě si nedokážu představit,že na každý předmět chodím s někým jiným a pak někde něco po někom sháním.A s tím viděním po škole.Nevím jak ostatní,ale myslím,že na škole našeho typu toho času po škole moc není…na to zase muže být milion argumentů,že na kamarády by si člověk měl najít čas atd.
Myslím,že se určitě najde aspoň jedna dušička z každé skupiny,která se tu toho 27 objeví.
A to poslední co jsem si tu četla…jak to na ostatních školách zvládají…zapisovat se individuálně.Tak zaprvé je to prostě novinka a zadruhé bych tu naši školu s jinou nesrovnávala.Jistě každý z nás má nějakého kamaráda i z jiné výšky a tuší jak tam probíhá studium,docházka atd.
Doufám,že se to dá pochopit,protože v tom horku už mi to vůbec nemyslí.Takže nic není myšleno ve zlém.Jen názor.B.N.
PS: jen k té anketě….super nápad.jen by bylo dobré ji rozdělit zvlášť pro FVL a FVHE ať výsledek není matoucí
re:
(Saša, 20. 7. 2007 14:33)
Za ty 3 roky se pochopitelně v rámci skupin vytvořily dobré vztahy (nebo naopak :-), ale to neznamená, že kdyby měl každý individuální rozvrh, že by se ty vztahy měly nějak pokazit, ne? Já nevím, ale s lidma ze školy s kterýma si rozumím se vídám hlavně mimo školu. A tím, že by se vytvořily úplně jiné skupiny, by jsme měli možnost se seznámit zase s novýma lidma. A na výjezdy se vždycky můžou domluvit celé původní skupiny...No ale každý to bude vidět jinak, takže se asi všem stejně nevyhoví...
No a co se týče toho předzápisu, tak by asi chtělo zavolat na studijní a zeptat se.
Rozvrh FVL
(Zdenule, 20. 7. 2007 14:19)
Ahoj, tak sem si to precetla a myslim, ze jste vsechny z hygieny, ze? Jde mi o to, ze my jsme si delali jako fvl rozvrh uz sami cely druhak a tretak a bylo to bez problemu. Ja jsem zastupce skupiny a taky se mi nechce se trmacet do Brna, ale jsem pro zachovani skupin, pac mame perfektni vztahy cela skupina. Myslim, ze je to tak ve vetsine fvl skupin. Ale proc vlastne pisu. Na webu skoly je, ze si 1.8. musi kazdy udelat rozvr v tom predzapisu a pak se to jen potvrdi (teda, jestli jsem to dobre pochopila). Takze, jestli se sejdou zastupci az na konci srpna je to uz k nicemu, ne? Asi tomu moc nerozumim, ale jsou s tim desne zmatky. Na druhou stranu, pokud jste nikdy nedelali rozvh pres zastupce, tak se nedivim, ze to chcete individualne. Krom toho, nase studijni je jaksi mene ochotne tyto veci resit. Takze vlastne skoro nikdo nic nevime a to, co psal Richard na pf uz davno..nejak nevim, jestli na to spolehat.
Nevite teda nekdo neco vic?
Dik
rozvrh
(anonym 3, 25. 7. 2007 0:06)