Rozvrh 2007/2008
Komentáře
Přehled komentářů
ale ja si to chci udlat sam....nesmne v materske skolce aby za nas nekdo neco vybavoval.....ja si myslim, ze kazdy si dokaze udelat rozvrh sam a nepotrebuje k tomu otravovat zastupce
re dotaz:
(xyz, 28. 7. 2007 9:15)Ježiši vy ste fakt úplně blbý nebo co? Tak si snad změníš heslo dáš ho zástupci a až ti ten rozvrh zapíše, tak i dáš zas jiný ne?
Rozvrh - FVHE?
(xxx, 28. 7. 2007 9:14)Ahoj chtěla bych se zeptat jak to teda s tím rozvrhem bude??Jestli platí to,že se zástupci skupin sejdou,domluví se a dle jejich domluvy se posléze budeme všichni zapisovat?Nelíbí se mi vůbec,jak už to tady někdo nakousnul,že se nejdříve zástupci ve svých skupinách poptali,všichni souhlasili se skupinovým rozvrhem a najednou se začnou na mailu objevovat nějaké,spíše nepodepsané než podepsané anonimy,které toto zpochybňují,....tak já už fakt nevím,to Vás vážně baví takhle si z většiny dělat blázny??????
re:
(Fijalka, 28. 7. 2007 9:14)
Dobre,samozrejme klidne muze mluvit narovinu, ale nema pravo kohokoliv osocovat. Ceho si mysli, ze dosahne, kdyz bude volit takova ostra slova a navic jeste nazyvat nekoho pitomcem, kdyz ani nevi, co treba ty lidi k tomu vede, na to nema pravo. Ja jsem pro skupinovy rozvrh, ale takhle bych nikdy nevystupovala a jestli si mysli, ze zastrasi nekoho tim, ze mu rekne, ze je pitomec, tak se tyto vyjimky spis nastvou a bloknou, nez aby mely snahu se domluvit spolecne na kompromisu.
re:
(Lucka, FVL 8, 28. 7. 2007 9:13)
zdarec, s markétou plně souhlasím,konečně to někdo řekl s plných plic! furt se to tu nějací jedinci řeší dokola a dokola, tak budte radi že máme zástupce který to dohodnou za nás, funguje to tak dlouho nikdo si na nic nikdy nestěžoval tak vo co furt jde?!
zdraví lucka z 8.skupiny (není to žadný spiknutí naší skupiny:) mám prostě stejnej názor)
re:
(aaa, 28. 7. 2007 9:12)
Ahojky tak předem chci říct, že to Markéta trochu přehnala. Nevim koho nazývá pitomcema...i doteď se v každé skupině našel nějaky individualista, který měl jiný rozvrh než ostatní ve skupině a ne vždy vyhovoval rozvrh pro celou skupinu všem. Myslím, že by bylo ideální aby se zástupci skupin domluvili a každý by se pak zapsal sám - samozřejmě podle toho rozvrhu skupiny. Bylo by tam tedy i místo si třeba jedno cviko dát mimo svojí skupinu pokud by někomu úplně nevyhovoval celý rozvrh skupiny. Takže by to v podstatě bylo jako doteď. Doufám, že to nějak zdárně vyřešíme tak aby se to zamnlouvalo většině, mějte se fajn ahoj M:-)
P.S: Markéta z 8.skupiny by se možná měla zamyslet nad svým vyjadřováním:-o
to marketa:
(zzz, 27. 7. 2007 17:35)Jsem taky pro rozvrh skupinove, ale ty se zamysli nad sebou jakym stylem tady vyskakujes, vsechno jde resit v klidu. Myslim, ze debata o rozvrhu uz je u konce a jak rikal Richard, vyjimky si to maj domluvit se zastupcem a tim to konci.
re dotaz:
(yyy, 27. 7. 2007 17:34)
Ahoj,pak si heslo muzes hned zmenit.
Jinak souhlasim, ze Marketa by se mela zamyslet hlavne sama nad sebou a svym vyjadrovanim.
Dotaz
(xxx, 27. 7. 2007 17:33)
Vam nikomu nevadi, ze budeme davat sva hesla? Me se to moc nelibi. Jsou tam osobni cisla od rodneho az po cislo uctu, adresy.... Hlavne, ze na studijnim na nas apelovali, ze si heslo s rodnym cislem mame zmenit na jine heslo... A Marketa by se mela asi zamyslet nad svym pristupem.
PS: je mi jedno zda po skupinach ci individualne.
dodatek :-)
(Saša, 27. 7. 2007 17:32)A možná se opravdu mohla udělat zvlášt diskuze pro fvhe a pro fvl, protože někteří jedinci pak nechápou souvislosti...
re Markéta:
(Saša, 27. 7. 2007 17:30)
1.) Pokud vím, tak v zimě nikdo netušil, že se bude zapisovat přes stag.
2.) Pak se tady člověk nemá bát podepsat, jak se někdo nebojí druhé nazývat pitomcema...:-) Ti lidi k tomu asi mají svůj důvod.
3. ) Většina lidi chce zachovat skupiny, ale jde o to, aby se zapisoval každý sám na stagu, podle jíž zvoleného rozvrhu. Nevím jak vy, ale já nikomu své heslo dávat nebudu, to bych si ho napřed musela změnit :-)
4. ) A nechápu, čeho se docílí tím, že zástupci všechny zapíšou, když do 9.9. si to ještě můžeme měnit, takže komu se to nebude líbit, se stejně může někam prohodit...
----- můj skromný návrh je, že at se vymyslí rozvrh pro skupiny, ten se napíše na mail, a každý se podle toho sám do stagu napíše. Kdo se napíše někam jinam má smůlu nebo štěstí :-) Ale hromadným zapisováním by se nic nevyřešilo...A navíc by to byla zbytečná práce zástupců...To opravdu chcete tuhletu šaškárnu dělat každý semestr? Když by se každý mohl pohodlně napsat sám?
A pro Markétku: pitomců je na naši škole hodně, ale nevím proč by to měli být zrovna ti, co na něco mají svůj konkrétní názor...
Rozvrh?
(Markéta, FVL 8, 27. 7. 2007 17:23)
Nazdar,
tak by mě zajímalo,kdo z FVL tady rozjíždí debatu o individuálním zápisu rozvrhu? Ještě v zimě bylo vše v pohodě, každý chtěl svojí skupinu a veškerá řešení nechal na zástupci. Teď se Vám to už nelíbí? Tak proč, proboha,jste něco neřekli už dřív,a řešilo by se to osobně ve škole, a ne teď o prázdninách, když je každý už doma?
Vy, kteří jste z nějakého důvodu přerušili nebo jdete znovu do čtvrťáku, proč jste si proboha něco o rozvrhu nezjistili? Snad nechcete tvrdit, že Vás to nenapadlo nebo nezajímalo!Je tady už zavedený systém a Vy to teď jednoduše budete ignorovat?!To asi ta cesta zástupců kvůli vlastní skupině koncem srpna do Brna bude trošku zbytečná,ne? Já se tam nebudu trmácet jen kvůli tomu, aby mi pak bylo sděleno, že pár lidí se na to vykašlalo a zapsali se sami, nepřijde Vám to trochu nefér???
Neříkám, že rozvrh po skupinách je to nej, vše má své pro i proti, ale jednou jsme se na tom dohodli(většina, ten zbytek se podřídil, eventuelně si cvika proházel individuálně sám), ale je to domluvený a každý s tím počítá!
Proboha, zamyslete se trochu nad sebou, je jednoduchý se na všechny vys..t, uměním je dělat kompromisy, a bez těch to v životě nejde!
S pozdravem Markéta, zástupce skupiny č.8,FVL
re: Saša
(Kačka FVHE, 26. 7. 2007 14:02)tak to je fajn, to uz ted mozna budeme tri individualni osoby. Jeste si musim promluvit s Anickou a zeptat se ji, jak je na tom ona. I kdyz nam studijni rozvrh davalo, tak si stejne vetsinu cvik poprehazovala a chodila tak vselijak... A na FVL ted chodi, ze kazdy ma dat vedet zastupci sve skupiny, jak se chce zapsat. Ale chudaci ti, co zadnou nemaji, ti asi tezko nekomu daji vedet... Ja stejne nevim, proc se kolem toho tak vysiluje, kdyz na to je tolik casu. Mne osobne rozvrh krevni tlak nezveda, ja jsem klidna, vyrovnana. Kdyby se neco delo, dej vedet. Ale ta hlavni vlna debat se asi zvedne az 1.8. spolu s rozvrhem. Do te doby zdar a silu...
re Kačka:
(Saša, 25. 7. 2007 19:58)No já jsem z fvhe. Ale jak se podíváš na anketu, tak většina se chce zapsat sama, i kdyby se měly zachovat skupiny. A je pravda, že máme skoro měsíc na to, aby jsme si to nějak dohodli...
re: Saša
(Kačka FVHE, 25. 7. 2007 17:41)No jo, presne o to jde, o tu moznost. Prosim te, ty jsi FVL nebo FVHE? Nevim totiz, kolik muze byt na nasi fakulte individualistu. Myslim, ze toto cislo je vzhledem k malemu poctu lidi u nas, docela dulezite (kdyz nas bude moc malo, tak asi nebude mit cenu to nejak komplikovat a nekam se priradime, ale bylo by lepsi to vedet presne).Kdyby nas bylo dost, rekneme 5 - 7 a vice lidi, muzeme se trhnout. To bychom pak asi dali prednost vetsine a nechali napred napsat lidi, co chteji byt ve skupine a my se napisem potom. Ale to se jeste vsechno uvidi, 1.8. teprve uvidime, jak nam to poskladali a zapisovat se budeme moct az 29. rano... Casu hafo. Tak to je asi vse, mej se krasne a skladej basne (nebo vlastne zkousky). Kacka
re Kačka:
(Saša, 25. 7. 2007 12:29)Souhlasím uplně s Kačkou, ti, co chtějí zachovat skupiny se prostě domluví se zástupci, at je zapíšou, ti co se chtějí zapsat sami, se zapíšou sami. A osobně si myslím, že důvod proč hodně lidí chce zapsat zástupci je ten, že jsou moc leniví to udělat sami...Ale co takoví, co mají prostě i jiné koníčky než jen školu, nebo netrpí vstávání na 7 (třeba já :-), proto je super, že by si to každý mohl udělat podle sebe...No takže nevím na čem se všichni domluví, ale já si budu rozvrh dělat sama, podle svých potřeb, a ne podle potřeb 12 lidí...A myslím, že na to mám právo a hlavně tu možnost...
rozvrh, rozvrh....a zase rozvrh!
(Kačka FVHE, 25. 7. 2007 8:18)Decka, uz si prestavam pripadat jak na VS. Spis mi to pripomina piskoviste a maly deti, co se nemuzou domluvit na tom, kdo jaky bude mit babovicky. Nekdo neco vymysli, druhej mu to zboura, ze to je hovadina a kricime jeden pres druhyho zcela neochotni poslechnout si jiny nazor (ze Jajo?). Ja to beru, ze chcete mit zachovany skupiny, neni to nic nelogickyho. Ale je uplne zrejme, ze je tu par individualistu, kteri to proste chteji jinak. Mozna jsou hloupi, ale asi vedi, proc to tak chteji. Je to slozita situace, mam proto jeden skromny navrh. Co zkusit udelat skupiny po 10 - 11 lidech a ty jedno, dve mista nechat pro ty, co chteji chodit jinam? Nebo je opravdu vetsina skupin, kde 12 lidi ma mezi sebou tak pevne vazby, ze si bez sebe neumi predstavit zivot ve skole? (potom bych chapala ortodoxni zachovani skupin, ale popravde receno o tom tak trochu pochybuju). Zkusme trochu probrat tuhle variantu. Mozna by se vyslo vstric skutecne drtive vetsine a mozna mi to smetete z piskoviste, ze to je hloupa babovicka. Jak chcete, ale premyslejte u toho globalne a mejte pochopeni pro obe strany a ne jen pro tu svoji. Dekuju vsem za odpoved :-) Kacka
...
(sparxxx, 25. 7. 2007 0:12)studijni rozhodlo, ze se bude zapisovat individualne pres stag, tak si taky myslim, ze neni o cem hlasovat....
pro všechny anonymní pisatele :-)
(Saša, 25. 7. 2007 0:10)Jako někdy je těžké vyjádřit svůj názor, hlavně když se liší od většiny, ale docela by mně zajímalo, kdo je autorem vzakzů, tak pls lidi, podepisujte se :-) díky
re anonym 3:
(anonym 4, 25. 7. 2007 0:08)To by mně zajímalo jak se o tom rozhodovalo, když se k tomu jen pár lidí vyjádřilo na mailu...Ale asi těžko přikážete lidem co chtějí udělat rozvrh podle sebe at vám dají svoje údaje a vy je zapíšete, nemyslíte? Takže hold vám to někdo "kurvit" bude a nikdo s tím nic nenadělá...A taky by neměl...
to lucka
(sparxxx, 28. 7. 2007 12:50)